Jak funguje spolupráce s námi
Virtuální prohlídky
Jak to funguje v praxi?
Není nic lepšího, než ukázat klientům Váš prostor exkluzivním způsobem díky virtuální prohlídce. Cenově dostupná a rychle zrealizovaná virtuální prohlídka je přesně to, co Váš byznys posune do budoucnosti a Vaše zákazníky nadchne. Celý proces je velmi jednoduchý a závislý pouze na domluvě, kdy přijet skenovat.
01
Poptávka a nacenění
Jakmile nám do kontaktního formuláře nebo e-mailu zašlete poptávku s lokalitou, rozměry nemovitosti / prostoru, potvrdíme Vám cenu a možné termíny realizace.
02
Schválení a fakturace
Pokud nám od Vás přijde schválení ceny a podmínek, vystavíme Vám obratem fakturu dle Vašich fakturačních údajů a odešleme Vám jí elektronicky.
03
Skenování nemovitosti
Po úhradě faktury si pevně potvrdíme předem domluven termín. Na Vás bude zajistit přístup do skenovaného objektu. V daný čas přijedeme a nemovitost naskenujeme. Standardní 2+1 trvá cca 2 hodiny.
04
Zaslání virtuální prohlídky / fotek
Jakmile dokončíme skenování, začneme zpracovávat prohlídku. Domluvíme se, zda do ní chcete vložit nějaký obsah, odkazy apod. a následně Vám nejpozději do 30 hodin pošleme odkaz s hotovou virtuální prohlídkou.